Werken bij Timeflex

Op dit moment hebben wij de volgende vacatures openstaan.

Financieel Administratief Medewerker

(fulltime)

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging bij een jong en groeiende organisatie? Heb jij affiniteit met een financiële administratie en heb je oog voor details? Wil je graag werken in een klein team en sluit jij de werkweek graag af met een vrijdagmiddagborrel? Lees dan snel verder!

Wij van Timeflex zijn op zoek naar een Financieel Administratief Medewerker! Samen met je collega’s ben jij verantwoordelijk voor het algehele administratieve proces en de bij horende salaris uitbetalingen. Bang om te bellen ben jij zeker niet want de meest uitlopende vragen beantwoord jij, telefonisch en/of per email, met veel plezier.

Wij bieden, in jouw nieuwe baan als Financieel Administratief Medewerker:

  • Een interessante startersfunctie voor 40 uur per week;
  • Werken in een informeel en gezellig team;
  • Kans op een vast dienstverband!

In de functie van Financieel Administratief Medewerker zorg jij een tijdige en correcte salaris uitbetaling en voert mutaties door waar nodig. Aansluitend zorg je voor de facturatie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor financiële overzichten en controles. Ook beantwoord jij de telefoon. Kortom, een veelzijdige en afwisselende functie!

Wij vragen:

  • Een afgeronde MBO opleiding Bedrijfsadministratie, of vergelijkbaar;
  • Jij deinst niet terug voor cijfertjes;
  • Een proactieve werkhouding en je werkt nauwkeurig;
  • Eigen verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands;

Zie jij jezelf al helemaal in deze functie? Reageer dan snel via het formulier hiernaast. Of heb je vragen over de vacature? Bel gerust met 085-0071805, Whatsappen kan natuurlijk ook naar 06-13437453 of stuur een e-mail naar jobcentre@timeflex.nl 

———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

Accountmanager Personeelsdiensten

(fulltime)

Sta jij graag in contact met onze (potentiële) klanten en kan je de relaties onderhouden? Wij zijn binnen Timeflex opzoek naar een Accountmanager Personeelsdiensten!

Wat hebben wij te bieden, in jouw nieuwe functie als Accountmanager Personeelsdiensten?

  • Een verantwoordelijke en zelfstandige functie;
  • Auto, laptop en telefoon van de zaak;
  • Mogelijkheid tot ontwikkeling;
  • Een jong en collegiaal team;
  • Marktconform salaris.

Als accountmanager voor onze buitendienst ben je verantwoordelijk voor de opbouw en het beheer van je eigen klantenbestand door middel van directe acquisitie. Je voorziet hen van advies op het gebied van payroll, salaris, werving & selectie en HRM. Daarnaast draag je bij aan de commerciële doelstellingen van Timeflex. Ook ben je verantwoordelijk voor de volgende kerntaken:

  • Relatiebeheer en groeistimulatie van bestaande klanten;
  • Verzamelen, in kaart brengen en in gang zetten van opvolging leads;
  • Verantwoordelijk voor het volledige offerte-traject, waaronder het opstellen, uitwerken, controleren en bijhouden van offertes en samenwerkingsovereenkomsten;
  • Bijhouden en uitvoeren van een correcte klantadministratie in het CRM systeem, waaronder e-mailafhandeling , offertes, contracten etc.;
  • Bijhouden van cao’s en wetswijzigingen gerelateerd aan klanten;
  • Als gezicht van de organisatie ben jij de schakel tussen de klant en de backoffice.

Functieprofiel

  • Een afgeronde MBO+/HBO-opleiding (HBO werk- en denkniveau);
  • Aantoonbare werkervaring in de zakelijke dienstverlening of een soortgelijke functie;
  • Jij bent proactief, zelfstandig, gedreven en energiek om ambitieuze doelstellingen te realiseren;
  • Je ziet commerciële kansen en pakt deze ook op;
  • In het bezit van een rijbewijs (B);
  • Beheersing de Nederlandse en Engelse taal (mondeling en schriftelijk).

Als Accountmanager Personeelsdiensten, ga je aan de slag binnen onze eigen organisatie. Timeflex is een jonge en snel groeiende organisatie welke gespecialiseerd is op het gebied van Payroll, Salarisadministratie, HR-Advies en Werving & Selectie. Of het nu gaat om bemiddeling van technici of om de bemiddeling van administratief, logistiek of industrieel personeel, wij houden ons elke dag bezig om het beste in elkaar en anderen naar boven te halen. Daarnaast staat collegialiteit centraal, we lunchen graag samen aan een grote tafel en sluiten de week af met een gezellige vrijdagmiddag borrel.

Zie jij jezelf al helemaal in deze functie? Reageer dan snel via het formulier hiernaast. Of heb je vragen over de vacature? Bel gerust met 085-0071805, Whatsappen kan natuurlijk ook naar 06-13437453 of stuur een e-mail naar jobcentre@timeflex.nl 


 

Medewerker Salarisadministratie

(fulltime)

Ben jij al enige jaren als salarisadministrateur werkzaam? Ben jij accuraat, proactief en klantgerichtheid? Is daarnaast helder communiceren voor jou vanzelfsprekend? Lees dan snel verder!

Wat hebben wij te bieden, in jouw nieuwe functie als Medewerker Salarisadministratie

  • Verantwoordelijke en zelfstandige functie;
  • Auto, laptop en telefoon van de zaak;
  • Mogelijkheid tot ontwikkeling;
  • Een jong en collegiaal team;
  • Marktconform salaris.

In deze functie implementeer jij nieuwe salarisadministraties voor klanten. Daarnaast voer je de volledige salarisadministratie uit voor de opdrachtgevers van Timeflex. Deze werkzaamheden voer je intern uit of extern op de locatie van de opdrachtgever.

Jij bent de rust zelve in drukke situaties. Ook houdt jij wel van een uitdaging en ben je in staat om snel te schakelen. Daarbij ga je nauwkeurig te werk, snap je dat discretie enorm belangrijk is en weet jij met cijfers wel raad. Problemen ken jij niet, deze ben jij altijd een stap voor.

Functieprofiel

  • Jij bent communicatief vaardig en representatief;
  • Daarnaast ben jij dienstverlenend;
  • Beheers jij de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Jij hebt kennis van Afas Profit – Inside;
  • In het bezit van een Praktijkdiploma Loonadministratie.

Als Medewerker Salarisadministratie, ga je aan de slag binnen onze eigen organisatie. Timeflex is een jonge en snel groeiende organisatie welke gespecialiseerd is op het gebied van Payroll, Salarisadministratie, HR-Advies en Werving & Selectie. Daarnaast staat collegialiteit centraal, we lunchen graag samen aan een grote tafel en sluiten de week af met een gezellige vrijdagmiddag borrel.

Zie jij jezelf al helemaal in deze functie? Reageer dan snel via het formulier hiernaast. Of heb je vragen over de vacature? Bel gerust met 085-0071805, Whatsappen kan natuurlijk ook naar 06-13437453 of stuur een e-mail naar jobcentre@timeflex.nl 

Open sollicitatie versturen? Neem contact op met jobcentre@timeflex.nl of 085-007 18 05 of kijk op onze vacature pagina voor vacatures bij een van onze opdrachtgevers.