Werken bij Timeflex

Op dit moment hebben wij de volgende vacature open staan:

Medewerker Salarisadministratie m/v

(Fulltime, 40 uur per week)

Ben jij nauwkeurig, stressbestendig en weet jij van aanpakken? Lees dan snel verder!

Wegens commerciële groei is Timeflex, ter uitbreiding van de afdeling salarisadministratie, op zoek naar een enthousiaste en gedreven salarisadministrateur met kennis op HR-gebied.

Timeflex is een jonge en snel groeiende organisatie welke gespecialiseerd is op het gebied van Payroll, Salarisadministratie, HR Advies en Werving & Selectie.

In deze functie voer je de volledige salarisadministratie uit voor opdrachtgevers van Timeflex. Daarnaast voer je ook operationele HR werkzaamheden uit en geef je op verzoek, advies over HR & Salarisprocessen. Je implementeert nieuwe salarisadministraties voor klanten en ondersteunt ook de financiële afdeling van de Timeflex Helpdesk. Deze werkzaamheden voer je intern uit of extern op de locatie van de opdrachtgever.

Wie ben jij? Jij bent representatief, dienstverlenend en beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift. Daarnaast heb jij kennis van AFAS Profit – Inside, beschik jij over minimaal MBO werk- en denkniveau en ben jij in het bezit van een rijbewijs B en Praktijkdiploma Loonadministratie (pre).

Ben jij een starter en wil jij het vak van salarisadministratie graag leren? Ook dan nodigen wij jou uit om te solliciteren.

Wat wij te bieden hebben

  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Gezellige vrijdagmiddag borrel;
  • Mogelijkheid tot ontwikkeling;
  • Een jong en collegiaal team;
  • Marktconform salaris.

Vragen over de vacature? Bel gerust met 085-0071805, Whatsappen kan natuurlijk ook naar 06-13437453 of stuur een e-mail naar jobcentre@timeflex.nl en wie weet nodigen wij jou uit voor een kop koffie op ons Jobcentre.

Open sollicitatie versturen? Neem contact op met jobcentre@timeflex.nl of 085-007 18 05.